Jump to content


Photo

Epic Step moms still #1 KT is dying


  • This topic is locked This topic is locked
37 replies to this topic

#1 blazinguy

blazinguy

    Blue Belt

  • Manager
  • 197 posts

Posted 30 June 2020 - 07:25 PM

couldn't post on the scandal thread but a it was a good read. Well I pretty much gathered stepdads are a bunch off biiitches! Camara is a saint, Barney/zoidberg knows the game is dying and what little community yall got left is going to shiit sooo RIP mmatycoon 2020. oh and Ashbourne is quite spot on with his popular/unpopular opinions, practically Ryan's a lil snitch biitch with friends in high places, now eternity can have that stain of never earning the #1 ranking when they eventually get their. Your bourght the org and the hype and you'll buy the #1 ranking aswell.

 

anyways just here to stir the pot. 

got some fights lined up with 8 limbs cause they recognize talent.


  • -13

#2 Monsieur.Camara

Monsieur.Camara

    Red Belt

  • Manager
  • 5,474 posts

Posted 30 June 2020 - 07:36 PM

Aparently we got like 5 kt orgs semi-active? 

 

I did not know.

 

Happy to have you back, kt needs you ! 


  • -5

1534123118FARTMMA.jpg

 

 

 

 


#3 popart

popart

    Brown Belt

  • Manager
  • 675 posts
  • Gender:Male
  • Interests:MMA, Baseball, Football, Hippie Livin'
  • Manager Profile

Posted 30 June 2020 - 08:09 PM

Who would have thought after countless multis, wolfgate, and tons of other scandals, the fall of WCKB would cause the collapse of Tycoon? You hate to see it.
  • 11

1570938703C1EBA552-0509-4533-8E1B-669EEA


#4 barney

barney

    Black Belt

  • Manager
  • 1,853 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brazil
  • Interests:Sports physician. Guitar player. Super Troll. Major asshole.
  • Manager Profile

Posted 30 June 2020 - 08:17 PM

Who would have thought after countless multis, wolfgate, and tons of other scandals, the fall of WCKB would cause the collapse of Tycoon? You hate to see

 

who would figure that Camara would be involved? heh "what a surprise"


  • 2

GwuCpff.jpg

banner.png


#5 imcool

imcool

    Black Belt

  • Manager
  • 1,835 posts

Posted 30 June 2020 - 08:21 PM

"I'm gonna go ahead and cheat my ass off, then get caught, and attack others for catching me and being outraged for me being a cheating sack of Miss Miracles manure."

 

Sound about right, Jay "shitbag" Soul?


  • 12

1542546360The_Stepdads.png


#6 Rocket

Rocket

    Black Belt

  • Developer
  • 1,577 posts

Posted 30 June 2020 - 08:40 PM

"I'm gonna go ahead and cheat my ass off, then get caught, and attack others for catching me and being outraged for me being a cheating sack of Miss Miracles manure."

 

Sound about right, Jay "shitbag" Soul?

giphy.gif?cid=ecf05e474013898cab61d8a384


  • 8

jf2SVn6.jpg


#7 Monsieur.Camara

Monsieur.Camara

    Red Belt

  • Manager
  • 5,474 posts

Posted 30 June 2020 - 08:45 PM

"I'm gonna go ahead and cheat my ass off, then get caught, and attack others for catching me and being outraged for me being a cheating sack of Miss Miracles manure."

 

Sound about right, Jay "shitbag" Soul?

 

HAHAHA relegated to fighting 60 year olds, 0 Morale, non VIP managers in his alliance org:

 

1592054337SynCity_Galaxy_Thumb.jpg

 

http://www.mmatycoon...c.php?FID=95380

 

60 years old LOLOLOL 

 

MUAHAHHAHAHHAHA

 

Hey Racoon, here is a great read for you :)  http://www.mmatycoon...ic=63521&page=1


  • 0

1534123118FARTMMA.jpg

 

 

 

 


#8 j666

j666

    Red Belt

  • Manager
  • 6,264 posts

Posted 30 June 2020 - 09:48 PM

 

HAHAHA relegated to fighting 60 year olds, 0 Morale, non VIP managers in his alliance org:

 

1592054337SynCity_Galaxy_Thumb.jpg

 

http://www.mmatycoon...c.php?FID=95380

 

60 years old LOLOLOL 

 

MUAHAHHAHAHHAHA

 

Hey Racoon, here is a great read for you :)  http://www.mmatycoon...ic=63521&page=1

 

wow...so you're telling me, that i can have Rolen Spliffs come out of retirement and have a few more fights at 66!?


  • 3

#9 AlexManiatakos

AlexManiatakos

    Purple Belt

  • Manager
  • 274 posts
  • Gender:Male
  • Location:Greece
  • Interests:Fitness , MMA , History ,Psychology
  • Manager Profile

Posted 30 June 2020 - 10:04 PM

Sixty year olds deserve a second chance in MMA Tycoon. We dont age-shame in SynCity -Galaxy  !  :rolling:

(There are a couple of old fighters left in Galaxy ,all of them being in the org since it's PL  MMA era )

 

Another thread speaheaded by two trolls dissing the Stepdads.. Nothing to see here.

#rentfree  in Camara's mind.


  • 3

#10 joseppe

joseppe

    Brown Belt

  • Manager
  • 822 posts

Posted 30 June 2020 - 10:08 PM

Sixty year olds deserve a second chance in MMA Tycoon. We dont age-shame in SynCity -Galaxy  !  :rolling:

(There are a couple of old fighters left in Galaxy ,all of them being in the org since it's PL  MMA era )

 

Another thread speaheaded by two trolls dissing the Stepdads.. Nothing to see here.

#rentfree  in Camara's mind.

Funny thing is numb nuts would be like oh shit ill get my fighter to fight him if it was in his own org. Theres millions of examples of knobhead favouring in his own org but we need to forget about that because its the best org in the world


  • 5

#11 KingEpicity

KingEpicity

    Pope of Hype

  • Manager
  • 3,199 posts
  • Gender:Male
  • Location:Right behind you with a needle.
  • Interests:MMA, NFL, Anime, Feeding the Dark Passenger.

    I am the Pope of Hype. Hype's voice on Earth. I am here to preach the hype.
  • Manager Profile

Posted 30 June 2020 - 10:56 PM

#rentfree is trending on Buzz


  • 4

tumblr_obps3nEp8k1t3uwllo1_500.gif


#12 imcool

imcool

    Black Belt

  • Manager
  • 1,835 posts

Posted 01 July 2020 - 12:23 AM

 

HAHAHA relegated to fighting 60 year olds, 0 Morale, non VIP managers in his alliance org:

 

1592054337SynCity_Galaxy_Thumb.jpg

 

http://www.mmatycoon...c.php?FID=95380

 

60 years old LOLOLOL 

 

MUAHAHHAHAHHAHA

 

Hey Racoon, here is a great read for you :)  http://www.mmatycoon...ic=63521&page=1

 

im-in-your-rg0y7a.jpg

 

Fun fact: your alliance now has 3 managers caught and reprimanded for multying.  33% success rate.  You bozos are about as dirty as CKs dick after he stuck it in Miss Miracles crusty dustbox.


  • 5

1542546360The_Stepdads.png


#13 stpierrecanada

stpierrecanada

    Red Belt

  • Developer
  • 7,011 posts

Posted 01 July 2020 - 01:06 AM

LOL you bitter old fuck.
  • 2
Fedor will always be the Greatest P4P fighter to ever live.
AGNhg.gif


ZzH6Vq7.gif

#14 blazinguy

blazinguy

    Blue Belt

  • Manager
  • 197 posts

Posted 01 July 2020 - 03:38 AM

i love this shit hahaha, alex K one of the best a known multi cheat ay. but its fine if its only to test for your own benefit, but can't bump an org up in numbers, in the wise words of vin diesel "it doesn't matter if you cheat by an inch or a mile, cheatings cheating" and I know a bunch of yall are as guilty as me. stepmoms can gobble these nuts. maybe me n camara reopen stepmoms kickboxing and keep it number 1. shouldn't be hard keeping you halfwits at #2. Bunch of goochtickler noonces you stepmoms.


  • -1

#15 TJMitchell

TJMitchell

    Red Belt

  • Moderator
  • 2,006 posts

Posted 01 July 2020 - 04:01 AM

I'd be interested to see your thoughts here Jude. So far Jay has tried to poach another orgs champ, something you are definitely not a fan of.

 

And now he's calling people pedos, something you personally messaged me about to stop happening on the forums.

 

 

Are these things only bad if they are against you or someone you like?


  • 6

ASPIRE CLOTHING

 

 

 

1582760966Pro%20Series%20-%20Black%20(Go1582761888Hero%20Series%20-%20Black%20(W1582761643Aspire%20-%20Castlevania%20(Li1582761834Hero%20Series%20-%20Rashguard.


#16 robin10

robin10

    Purple Belt

  • Manager
  • 464 posts

Posted 01 July 2020 - 04:11 AM

I am not quite getting what you are trying to do by saying all this shit in here Jay. You yourself admitted to making a mistake right? So shut the fuck up now, and make a fresh start (play the game in the correct way).
You moaning about others in a thread is going to get you nothing, but it's definitely going to give us a reason to laugh at your idiotic speeches, so just stop the shit and sort yourself out before you point the fingers at others. You got caught! Idiot!
And on your thoughts about making another organisation, well, who do you think will join you? Nobody! Specially after the fantastic things you have said here, and also after people witnessing how good a cheater you are. Go on, join hands with Camara and suck each others dick.
  • 4

#17 Monsieur.Camara

Monsieur.Camara

    Red Belt

  • Manager
  • 5,474 posts

Posted 01 July 2020 - 04:13 AM

Often an action to express extreme emotion by swiftly crouching and thrusting your hands towards the area between your genitals and anus and screeching loudly while tickling your "Gooch".
 
maxresdefault.jpg

  • -1

1534123118FARTMMA.jpg

 

 

 

 


#18 TJMitchell

TJMitchell

    Red Belt

  • Moderator
  • 2,006 posts

Posted 01 July 2020 - 04:15 AM

Good dodge Jude. Now look up nonce


  • 2

ASPIRE CLOTHING

 

 

 

1582760966Pro%20Series%20-%20Black%20(Go1582761888Hero%20Series%20-%20Black%20(W1582761643Aspire%20-%20Castlevania%20(Li1582761834Hero%20Series%20-%20Rashguard.


#19 RozzaD

RozzaD

    Blue Belt

  • Manager
  • 90 posts

Posted 01 July 2020 - 04:33 AM

What is this little bitch still doing here?


  • 4

#20 Monsieur.Camara

Monsieur.Camara

    Red Belt

  • Manager
  • 5,474 posts

Posted 01 July 2020 - 04:40 AM

i love this shit hahaha, alex K one of the best a known multi cheat ay. but its fine if its only to test for your own benefit, but can't bump an org up in numbers, in the wise words of vin diesel "it doesn't matter if you cheat by an inch or a mile, cheatings cheating" and I know a bunch of yall are as guilty as me. stepmoms can gobble these nuts. maybe me n camara reopen stepmoms kickboxing and keep it number 1. shouldn't be hard keeping you halfwits at #2. Bunch of goochtickler noonces you stepmoms.

 

I think you should rebuild Jay, after all you have the #1 ranked kt org in the game.

 

Now, Ima say the exact same thing I told dear Albert about his 40-man tourney.  I do this shit day in day out (starting next Monday Combat Gyms are 100% open here in Montreal) so in my fantasy Tycoon wurld I like to stick to MMA (and what could have been) and being terribad at grappling in John`s org CATCH.  But I will support :) 

 

These guys are falling apart.  Bjorn just quit after Mike told him to chill and they are all just desperate lol 

 

I think it`s their massive insecurities that makes them act this way. 

 

If you knew how many managers here have wanted to fight me in real life lol. It`s hillarious, really. 

 

I usually send them 1 link to who I am and all the shit talking stops.  The FUNNIEST was last year during my camp at Skellefteå in beautiful Sweden lol.  It was at the closest thing I have come to an Olympic Village teaching and training (AND THE WOMEN!!!) and some of them wanted beef.

 

As soon as I connected to the Internet I had TJ check IP and I sent them my location. Itold all Euros to come over HAHAHA  Absolute silence followed LOL 

 

Trust me, none of these punks want to enter my world :)   https://i.imgur.com/6NqHe1S.jpg

 

That Canadian Flag at the end, that was for me lol, oops had to erase a certain German Olympic Coach from the picture :

 

 

https://i.imgur.com/EnRsTa8.jpg

 

#RideorDiiie


  • -5

1534123118FARTMMA.jpg

 

 

 

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users